OD MENADŻERA DO LIDERA

Od menedżera do lidera

Celem warsztatów jest zdobycie umiejętności odczytywania rzeczywistych przesłanek zachowań ludzkich oraz poznanie reguł psychologicznych, na których opierają się techniki komunikacji. Średnie tempo wypowiadania słów to około 2,5 słowa na sekundę, czyli od 125 do 150 słów na minutę. Dziennie wypowiadamy ponad 20 000 tysięcy słów. Jak widać nie mamy trudności w znalezieniu tych słów, jednak jak wybrać te właściwe, jak zamienić je na zdania, które trafią do innych? Komunikujemy się jednak nie tylko poprzez treść, obrazy i dźwięki. Jesteśmy przekonani, że to co mówimy jest zrozumiane przez naszego rozmówcę. Gdy odbiorca rozumie przekaz tak, jak zamierzał go przekazać nadawca. W skutecznej komunikacji informacja nadawcy oddaje jego intencję, a interpretacja odbiorcy jest spójna z zamiarami nadawcy. Na komunikację wpływają nasze potrzeby, oczekiwania, postawy, ale również reakcje wywoływane przez nas u naszego rozmówcy. Świadomość znaczenia funkcji komunikowania się umożliwia nam lepiej patrzeć na ten proces i interpretować wypowiedzi oraz zachowania ludzi, z którymi się porozumiewamy.

Na warsztacie skupiamy się na poszerzeniu wiedzy, treningu umiejętności i zbudowaniu kompetencji skutecznego komunikowania się w obszarze wizulanym, wokalnym i werbalnym.

Korzyści

  • Zerwanie z codzienną rutyną i wypracowanie nowych nawyków w realiach VUCA
  • Poznanie zasad asertywnej komunikacji i kierowania emocjami w trakcie rozmowy oceniającej
  • Doskonalenie kompetencji menedżerskich oraz umiejętności zarządzania mocnym stronami i relacjami w zespole.
  • Doświadczenie swoich mocnych i słabych stron w zarządzaniu trudnymi sytuacjami
  • Wyćwiczenie umiejętności delegowania i egzekwowania zadań
  • Podniesienie efektywności własnej pracy poprzez stosowanie wybranych technik zarządzania: zarządzanie sobą w czasie, w zmianie, w stresie, udzielanie informacji zwrotnej.

Zdobywane umiejętności

„Przywódca ma pewność siebie, by działać samotnie, odwagę, by podejmować trudne decyzję i współczucie, by słuchać potrzeb innych.” Douglas MacArthur

Motywowanie do zarządzania przez cele 85%
Mapowanie talentów 50%
Delegowanie i monitorowanie zadań 45%
Budowanie kultury feedbacku 70%

NAPISZ DO MNIE
I POROZMAWIAJMY
O WSPÓŁPRACY.

Zdobądź umiejętności, które pomogą Tobie
i zespołowi osiągnąć sukces prywatny i biznesowy.
0
ZADOWOLONYCH KLIENTÓW
0
DNI SZKOLENIOWYCH
0
ROZWIĄZAŃ OD RĘKI